Aktualności

Rozdział 23 pojawi się do 10 maja.
-adeczka45
edit: 24.04.2016

niedziela, 22 maja 2016

LBA

Dziękuję za nominację Mani Mai :* Jesteś kochana <3
Mania prosiła o jedenaście faktów o sobie. Oto i one.


  1. Słowo fangirl idealnie opisuje moją osobę.
  2. Umieram słysząc Requiem for a Dream. Za każdym razem.
  3. Kocham ciepłe skarpetki.
  4. Lubię grać w planszówki.
  5. Moim ulubionym serialem jest The 100.
  6. Nie lubię sushi.
  7. Jestem perfekcjonistką.
  8. Kocham gotować, choć idzie mi to coraz gorzej.
  9. Mam obsesję na punkcie zakreślaczy.
  10. Kocham arbuza i mango.
  11. Ostatnio polubiłam herbatę z mlekiem O_O
Niestety rozdział pojawi się się dopiero w środę popołudniu.
Poproszę o 11 waszych ulubionych tytułów książek / seriali / filmów / piosenek, a także powodów dlaczego kochacie każdą z nich.
Proszę o powiadomienie mnie o wypełnieniu nominacji w komentarzach poniżej.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nieeee...XD
      Miało być do wyboru. 11 tytułów z tych kategorii :)
      Troszkę nie doprecyzowałam

      Usuń
    2. Spoko spoko ;) jesli chcialoby Ci sie to czytac to moge napisac xd

      Usuń
    3. Ja tam chętnie poczytam :*

      Usuń